Değişen İtibar Yönetimi ve Tüketici İlişkileri

Online EÄŸitim
Değişen İtibar Yönetimi ve Tüketici İlişkileri
Başlangıç Tarihi ve Saati: 20 Eylül 2022
Bitiş Tarihi ve Saati: 20 Eylül 2022
Son Başvuru Tarihi: 20 Eylül 2022
Etkinlik Yeri: https://bit.ly/itibar_yonetimi - Haritada Göster
EÄŸitmen: Prof. Dr. Serdar Pirtini

Amaç:
Günümüzde kiÅŸi, kurum ve markalar çok büyük bir kitleye tanıtım, sunum ve satış yapmaktadır. Bu eylemlerin karşılığında ise tüketici veya hedef kitle tarafından deÄŸerlendirilmektedir. Bu eÄŸitimde, itibarı saÄŸlamak ve hedef kitle gözünde olumlu izlenimi sürdürmek için gerekli birtakım adımlar üzerinde durulacaktır.

Ä°çerik:
• Ä°tibar Yönetim Süreci
• Ä°maj ve Kurumsal Kimlik
• Algı Yönetimi
• Ürün ve Hizmet Kalitesi, Fiyatı, Özellikleri
• Ä°tibar Ölçümü
• Kriz Dönemlerinde Ä°tibar Yönetimi
• Sosyal Sorumluluk Çalışmaları

LCV

Prof. Dr. Serdar Pirtini:
1991 yılında Anadolu Üniversitesi Ä°letiÅŸim Bilimleri Fakültesi Ä°letiÅŸim Sanatları Bölümü’nden lisans derecesini, 1993’de Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Ä°ÅŸletme Anabilim Dalı’nda yüksek lisansını tamamlamıştır. 1992 yılında Marmara Üniversitesi Ä°.Ä°.B.F. Ä°ÅŸletme Bölümü’ne AraÅŸtırma Görevlisi olarak giren Pirtini,  1998 yılında “Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı Doktora”  unvanı almıştır. 2005 yılında “Doçent”, 2011’de “Profesör” olmuÅŸtur. Ä°ÅŸletme, Ä°ktisat ve Ekonometri Bölümleri’nde Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora düzeylerinde Pazarlama ve Global Pazarlama dersleri vermektedir. Serdar Pirtini, Galatasaray Üniversitesi, Ä°stanbul Ticaret Üniversitesi, BahçeÅŸehir Üniversitesi’nde pazarlama dersleri, Sabancı ve Koç Üniversiteleri tarafından yürütülen Turquality Programı ve Yönetici GeliÅŸtirme Programı ile BahçeÅŸehir Üniversitesi Hükümet ve Liderlik Okulu’nda eÄŸitimler vermektedir. Sabancı Üniversitesi Marka PratiÄŸi Yüksek Lisans Programında ders veren Serdar Pirtini, aynı zamanda Marmara Üniversitesi Sürekli EÄŸitim Merkezi kapsamında ÅŸirketlere ve özel sektör temsilcilerine göre özel olarak yürütülen eÄŸitim projelerinde de yer almaktadır. 2005-2011 yılları arasında Marmara Üniversitesi Ä°ktisadi ve Ä°dari Bilimler Fakültesi Fakülte Kurulu ve Yönetim Kurulu ÜyeliÄŸi yapmış olan Prof. Dr. Serdar Pirtini’nin pazarlama konusunda kitapları, ulusal ve uluslararası bildirileri, çeÅŸitli hakemli dergilerde, editörlü kitaplarda ve gazetelerde yayınlanmış makaleleri bulunmaktadır.

KONTÄ°MDER Ãœyesidir.